Usługi

Usługi rzeczoznawcy majątkowego — Trójmiasto

Jako rzeczoznawca majątkowy świadczę szeroki zakres usług związanych z wycenami. Każde zlecenie realizuję w profesjonalny sposób. Spełnia ono wymogi prawne i związane z zasadami etyki zawodowej. Sporządzona wycena jest zawsze w formie operatu szacunkowego. To klient decyduje czy będzie to forma elektroniczna czy tradycyjna, papierowa. Opracowane przeze mnie wyceny mogą być wykorzystywane m.in. w procesach sądowych, przy podziale spadku, przy ustalaniu wartości zachowku czy przy ubieganiu się o kredyt hipoteczny, jak i również dla każdego innego celu, dla którego zdecydujecie się Państwo na wycenę.

Czym się zajmuję? Zakres świadczonych usług

Zajmuję się:

Z każdej procedury sporządzam wymaganą dokumentację m.in. w formie operatu szacunkowego. Stanowi ona potwierdzenie rzetelnie opracowanej wyceny. W razie potrzeby pomagam również klientom w prawidłowej interpretacji zapisów.

Jak wygląda realizacja usług związanych z wyceną nieruchomości?

Wycena nieruchomości składa się z kilku etapów. Pierwszy z nich to przeprowadzenie wywiadu z klientem. Pozwala mi to zdobyć najważniejsze informacje dotyczące przedmiotu wyceny czy np. gruntu. Następnie gromadzę dokumenty potrzebne do wyceny. Kolejnym krokiem jest realizacja oględzin wycenianej nieruchomości. Jest ona niezbędna np. do tego, aby ocenić stan nieruchomości czy jej otoczenia. 

Na następnym etapie dokonuję analizy rynkowej i na podstawie przyjętej metody szacowania sporządzam operat szacunkowy. Przekazuję go klientom i w razie potrzeby dokonuję omówienia poszczególnych części dokumentacji. Odpowiadam na pojawiające się pytania i doradzam. 

Do współpracy w zakresie wycen zapraszam zarówno klientów indywidualnych jak i inwestorów. Zapewniam terminową i profesjonalną realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki zawodowej.